Άλλαξε το σώμα σου μόλις 2 βδομάδες πριν το γάμο

0

Η μεγάλη μέρα πλησιάζει και στις πρόβες το νυφικό είναι τσιτωμένο, εσύ νιώθεις παραφουσκωμένη και ανησυχείς για το τι θα δείξει το πόρισμα του φωτογράφου.

Μπορείς να κάνεις κάτι γι’ αυτό έστω και την τελευταία στιγμή αρκεί να ακολουθήσεις τις διατροφικές συμβουλές της διαιτολόγου-διατροφολόγου μας. Διαβάστε τι μας προτείνει η Μαρία Χριστακοπούλου:

Τα 5 ΟΧΙ:

1. Πριν ξεκινήσεις την αλλαγή στη διατροφή σου φρόντισε για αυτό το χρονικό διάστημα να ασκηθείς είτε με κάποιον personal trainer είτε να κάνεις λίγα μαθήματα Crossfit. Θέλεις ένα πρόγραμμα που να συνδυάζει μυϊκή ενδυνάμωση και αερόβια άσκηση ώστε να χάσεις το λίπος, να ξεπρηστείς και να σφίξεις. 

2. Στη διατροφή σου κόψε μαχαίρι τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, κρακεράκια κτλ), καθώς επίσης και όλα γαλακτοκομικά. Τα τελευταία ευθύνονται για το φούσκωμα και το πρήξιμο.

3. Μαχαίρι κόβεται και το αλκοόλ. Απομακρύνσου από τις ατασθαλίες με φίλους τις τελευταίες ημέρες πριν το γάμο, άμα θες να γλεντήσεις με τη ψυχή σου μετά την τελετή. Μόλις ακούσεις το “Ησαϊα χόρευε” τότε ξέρεις ότι μπορείς να πιεις τις σαμπάνιες σου άφθονες.

4. Κρατήσου μακριά από γλυκά κάθε είδους. Ακόμη και από τις μαύρες σοκολάτες. Η ζάχαρη κρύβεται παντού και ειδικά αυτό το δεκαπενθήμερο εσύ δεν θέλεις να τη βρεις. Προσοχή με τα φρούτα. Είναι πλούσια σε βιταμίνες μεν αλλά και σε φρουκτόζη. Καλύτερα να τα καταναλώνεις στο πρωϊνό σου αυτές τις μέρες ώστε να χρησιμοποιείς την ενέργειά τους μέσα στην ημέρα.

5. Περιόρισε τους καφέδες μέσα στην ημέρα. Ένας εσπρέσσο το πρωί με λίγο γάλα αμυγδάλου αρκεί για να σε τονώσει αλλά και να σε βοηθήσει στην πέψη.

Εναλλακτικό πρωϊνό

Τα 5 ΝΑΙ:

1. Το πρωϊνό σου να αποτελείται από συστατικά πλούσια σε πρωτεϊνη. Δύο βρασμένα αυγά με σαλάτα από σπανάκι, αγγουράκι και τοματίνια είναι το ιδανικό πρωινό. Εναλλακτικά ένα μικρό μπολ με γιαούρτι καρύδας, 10 – 15 αμύγδαλα και αντίστοιχα σε αριθμό μύρτιλα είναι μια καλή εναλλακτική. Τα μύρτιλα αν και γλυκά φρούτα βοηθούν στη μείωση του φουσκώματος και στη λάμψη του δέρματος.

2. Τα δύο σνακ μέσα στην ημέρα μπορούν να αποτελούνται είτε από τραγανά λαχανικά (αγγουράκι, πιπεριές, καρότα) κομμένα σε λωρίδες είτε από ένα πράσινο smoothie με σπανάκι, φύλλα λαχανίδας, γάλα αμυγδάλου και 7-8 μύρτιλα.

3. Το μεσημεριανό προφανώς είναι σαλάτα με πράσινα λαχανικά συνοδευόμενο είτε από 200 γρ. ψημένο φιλέτο κοτόπουλου, ψαριού ή ακόμα καλύτερα ψημένο τόφου.

4. Το ίδιο ισχύει και για το βραδινό. Μπορείς να αντικαταστήσεις το κρέας με δύο βραστά αυγά αν προτιμάς.

5. Νοστίμεψε τα γεύματά σου με ελάχιστο ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού αλλά απέφυγε πάση θυσία το αλάτι. Για τις λιγούρες προτίμησε μια μπάρα πρωτεϊνης με χαμηλές θερμίδες και περίπου 30 γρ. πρωτεϊνης σε περιεκτικότητα. Είναι γλυκιές και χορταστικές και θα σε γλιτώσουν από πιθανές παρασπονδίες.

Μια σαλάτα με μαγειρεμένο σπανάκι, ψητό τόφου και λιαστές ντομάτες είναι ιδανικό μεσημεριανό ή βραδινό

Θα δεις το σώμα σου να αλλάζει και την αυτοπεποίθησή σου να ανεβαίνει στα ύψη. Θα νιώσεις ξεχωριστή και υπέροχη την πιο όμορφη μέρα της ζωής σου.

Πριν και μετά τη διατροφή (εικόνες χωρίς επεξεργασία)

38444417_1595580977214882_5061616016283402240_n

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ- ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ( BSc)

28ης Οκτώβριου 16 –Πύργος (έναντι BSB )

Tηλ Γραφείου:  26210- 27272

Αποκλειστική Υπεύθυνη  Γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον Νομό Ηλείας.

Share.

About Author