Αγάπησε τον εαυτό σου με αυτά τα απλά βήματα!

0

Εντάξει, ας το παραδεχτούμε. Όλοι μας κατά καιρούς παραπονιόμαστε για διάφορα πράγματα που αφορούν την προσωπική μας ζωή, το σώμα μας ή τα οικονομικά μας.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος για τον οποίο παραπονιόμαστε, πολλές φορές , άθελα μας τις περισσότερες, καταλήγουμε να μειώνουμε τον εαυτό μας, ενώ αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι να τονώσουμε το ηθικό μας.

Παρακάτω θα βρείτε 5 απλά βήματα που μπορείτε να κάνετε σε καθημερινή βάση για να εκτοξεύσετε την αυτοπεποίθηση σας στα ύψη και να αδράξετε την μέρα.

  1. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας με τα ελαττώματα του.

Αυτό είναι το πρώτο και το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδικασίας. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας με τα ελαττώματα του. Γράψτε μια λίστα με τα ελαττώματα. Διαβάστε τα δυνατά. Γιατί έχετε αυτό το ελάττωμα και πώς μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά; Η αυτογνωσία είναι το κλειδί για να γίνεται καλύτεροι για εσάς τους ίδιους πρωτίστως, καθώς και τα άτομα του στενού σας περιβάλλοντος.

σχέσεις

2. Ποια ειναι τα προτερήματα σας;

Μιλώντας για αυτογνωσία, δεν είναι σημαντικό να αποδεχτούμε μόνο τα ελαττώματα μας, αλλά και τα προτερήματα που έχουμε. Κάντε μια ξεχωριστή λίστα και αριθμήστε σε αυτή τα προτερήματα σας (όσο προσωπικά κι αν είναι αυτά – η λίστα αυτή είναι μόνο για τα μάτια σας) και γεγονότα στη ζωή σας που σας κάνουν να νιώθετε περήφανους για τον εαυτό σας.

Κρατήστε αυτή τη λίστα κάπου ώστε να την έχετε μαζί σας συνέχεια κατά τη διάρκεια της ημέρας (πχ στο πορτοφόλι σας ή στην θήκη του κινητού σας). Να διαβάζετε αυτή τη λίστα καθημερινά πριν φύγετε από το σπίτι ή όποτε νιώθετε απογοητευμένος/η κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα σας βοηθήσει.

3. Βάλτε τον αθλητισμό στη ζωή σας.

Είναι παγκοσμίως αυτονόητο πλέον ότι η άσκηση βοηθάει στην τόνωση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης, καθώς και στην βελτίωση της ψυχολογίας όσων αθλούνται. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος χρειάζεται 66 ημέρες για να συνηθίσει κάτι.

Βάλτε τα δυνατά σας λοιπόν και αθληθείτε και ο οργανισμός σας δεν θα σας αφήσει να εγκαταλείψετε την γυμναστική. Η αλλαγή στο σώμα σας θα επέλθει πολύ πιο γρήγορα απ’ότι περιμένατε και εσείς θα νιώθετε νικητής/τρια.

evo-sport-αθλητικά-ρούχα-Πύργος-καλοκαίρι-2016-ανδρικά-γυναικεία-εφηβικά

4. Προσέχετε την διατροφή σας.

Προς Θεού, μην στερείστε τίποτα! Η στέρηση έχει πάντα τα χειρότερα αποτελέσματα. Απλώς να ελέγχετε το τι τρώτε. Ένα εύκολο και υγιεινό τρικ που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργείτε «τριάδες».

Σε κάθε γεύμα σας συνδυάστε πρωτεΐνη (κρέας ή αυγό ή τυρί) με λαχανικά και υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά). Προσέξτε οι ποσότητες των πρωτεϊνών και των λαχανικών να είναι διπλάσιες των υδατανθράκων.

Ο συνδυασμός των τριών αυτών ειδών, βοηθούν στην έκκριση μιας ορμόνης (την οποία δεν μπορώ καν να προφέρω) η οποία είναι υπεύθυνη για το αίσθημα του κορεσμού στον εγκέφαλο. Οπότε νιώθουμε χορτάτοι και έχουμε τραφεί υγιεινά.

5. Μην σταματάτε να χαμογελάτε.

Πέραν ότι είστε πιο όμορφοι όταν χαμογελάτε, το γέλιο είναι μεταδοτικό και νιώθετε καλά όχι μόνο εσείς αλλά και οι γύρω σας.

Κάθε τι σε αυτή τη ζωή θέλει δουλειά, πείσμα, επιμονή και υπομονή. Όλα όμως έχουν ένα λόγο για να συμβούν και όλα, αργά ή γρήγορα, καταλήγουν σε εμάς τους ίδιους.

Ας είμαστε λοιπόν καλά εμείς και όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Να είστε πάντα χαμογελαστοί και θετικά σκεπτόμενοι και θα έρθουν καλύτερες μερες!

smile

Share.

About Author