Ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη σου, για απώλεια βάρους

0

Πολλές γυναίκες προτιμούν τις ασκήσεις για χάσιμο λίπους οι οποίες δεν προσθέτουν μυική μάζα αλλά «στεγνώνουν» το σώμα. Βέβαια προσέξτε ιδιαίτερα με τέτοιου είδους ασκήσεις γιατί χάνετε τον όγκο που έχετε κουραστεί ιδιαίτερα για να αποκλείσετε.

Κάθε γυναίκα πρέπει να βάλει την άθληση στην καθημερινότητα της. Για να πετύχει όμως πιο γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να συμπεριλάβει αυτούς τους 3 παράγοντες: Διατροφή, άσκηση αλλά και βάρη θα σε κάνουν πιο γρήγορα για να φτάσεις στον στόχο σου!

Απλά θυμήσου ότι ένα δυνατό και γεροδεμένο σώμα με ευλυγισία ανεβάζει την ποιότητα ζωής. Oπότε ακόμα και αν είσαι αρχάρια μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι αυτές τις ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Αποτέλεσμα εικόνας για squat

Squats (ημικάθισμα)

 

Αποτέλεσμα εικόνας για push up

Push ups

Αποτέλεσμα εικόνας για sanida

Aσκηση σανίδα

Share.

About Author