Διατροφή και ενεργοποίηση μεταβολισμού μετά τις διακοπές!

0

Το όμορφο καλοκαιράκι μας σιγά σιγά φεύγει, απολαύσαμε τις όμορφες παραλίες τα γευστικά παγωτά γάμους, χορούς και πολλά άλλα κοινωνικά γεγονότα .

Τι έγινε όμως με την διατροφή μας σίγουρα ξεφύγαμε εν μέρη, δύσκολο να πραγματοποιηθουν τα 5 γεύματα & η σωστή ενυδάτωση μέσω νερού και φρούτων!

Κανένα πρόβλημα από σήμερα επιστρέφουμε κανονικά στις διατροφικές μας συνήθειες όπου και το σωμα έχει ανάγκη. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή διότι ο μεταβολισμός έχει “χαλαρώσει “ θα λέγαμε, και αναζητα σωστές και ποιοτικές θερμίδες!
Χρήσιμα tips :

 Εντασουμε στο πρόγραμμά μας :  Λιναροσπορο, σταφίδα
μαύρη,καρύδια & κρανμπερις.
 Αποφεύγουμε τους άλλους υδατάνθρακες:ψωμί..
ζυμαρικά & δημητριακά!
 Πρέπει να πιούμε έως 3 λίτρα νερό
 Όλα τα πρωινά της εβδομάδας πριν επιλέξουμε το
πρωινό μας θα πιούμε ένα πράσινο τσάι με στημένο
λεμόνι
 Κάθε απόγεμα πριν το σνακ καλό είναι να έχουμε παει
για τρέξιμο η περπάτημα τουλάχιστον για μισή ώρα!
 Τελευταίο γεύμα έως τις 8:00 & μετα αν πεινάμε τρώμε
καρότο και αγγουράκι.

Απλά βασικά βήματα που όλοι έχουμε ανάγκη για να μπει το σώμα μας σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Το σώμα θυμάται έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα χρειάζεται 3 με 4 ημέρες το πολύ για να νοιώσουμε,”αναλαφροι χωρίς πρήξιμο “ .

Όταν υπάρχει ένα υγιές πρόγραμμα καθημερινά δεν έχει σημασία η μια εβδομάδα διακοπών, άλλωστε όλα επιτρέπονται παν μέτρον άριστον!
Εν κατακλείδι ξεκιναμε την εβδομάδα μας με τα χρήσιμα tips , 5 γεύματα δεν παραλείπουμε την ενυδάτωση μας και πάμε για τρέξιμο η ξεκιναμε την εγγραφή μας στο
γυμναστήριο μας.

Έτσι όμορφα αποχαιρετάμε το Καλοκαιράκι μας. Καλή Διατροφική σεζόν σε
όλους ..

35151671_10215378699954320_8765489971474726912_n-702x336

Χριστακοπουλου Μαρία
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (BSc)
Αποκλειστική Υπεύθυνη εξέταση DNA στο Νόμο Ηλείας
28ης Οκτωβρίου 16 (Πύργος έναντι Bsb)
Τηλ Γραφείου:26210 27272

Share.

About Author