Εύκολες ασκήσεις για να εξαφανίσετε τον πόνο στα πέλματα

0

Ο καθημερινός ρυθμός της ζωής μας κάνει να υποφέρουμε από πόνους στα πόδια αλλά και στα πέλματα.

Πως όμως μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε μόνοι μας στο σπίτι χωρίς την βοήθεια ειδικού αλλά και ατελείωτου μασάζ χωρίς αποτέλεσμα…

1. Διατάσεις

Τώρα ήρθε η ώρα να τεντώσεις τον αχίλλειο τέντωνα γιατί τα μεγαλύτερα προβλήματα στα πέλματα, τους προκαλούν οι μυς που είναι πιο ψηλά. Πως να το κάνεις..

Όπως στέκεσαι στον τοίχο σπρώξε τα πέλματα σου έτσι ώστε να μείνεις στις μύτες των ποδιών σου. Επανέλαβε για κάθε πόδι 15 φορές.

CALF-RAISES

Δουλεύοντας αρχικά την κορυφή του αχίλλειου τένοντα αλλά και στην μέση του πέλματος σαν να είναι δύο κομμάτια ξεχωριστά. Όταν σπρώχνει δηλαδή τον αχίλλειο προς τα πάνω, τον γυρίζεις αλλά στρίβεις! Αυτή η άσκηση είναι μια πραγματική θεραπεία σε εκείνους που έχουν χρόνιους πόνους στα πέλματα από την ορθοστασία.

Βάλε το πόδι σου σε ένα τοίχο η” μία μπάλα γυμναστικής και προσπάθησε το για 15 λεπτά σε κάθε πλευρά, μία φορά την μέρα!

CALF-STRETCHINGCALF-STRETCHING

2. Ρολάρισμα

Πάρε ένα παγωμένο μπουκάλι με νερό και βάλε το πόδι σου πάνω. Το παγωμένο μπουκάλι πάνω πέλμα σου βοηθάει στις αρθρώσεις, στην συνέχεια συνέχισε το ρολάρεις το πόδι σου πάνω στο μπουκάλι.

Αλλά επειδή το μπουκάλι ίσως σου προκαλέσει κράμπες και δεν μπορέσεις να αντέξεις τη πίεση τότε χρησιμοποίησε καλύτερα ένα βαράκι γυμναστικής και μετά αρκετό μασάζ στην φτένα..

Ρόλαρε το πέλμα σου για περίπου 10 λεπτά κάθε μέρα σε συγκεκριμένη ώρα που θα διαλέξεις…

FOOT-ROLLING

Share.

About Author