Η διατροφή μετά τη τσικνοπέμπτη

0

Μια  όμορφη μέρα πέρασε, με φίλους  διασκέδαση πολύ φαγητό για τους περισσότερους.  Σε αρκετές περιπτώσεις οι ποσότητες  ηταν μεγάλες και κατά συνέπεια οι θερμίδες.  Σημέρα  έιναι μια καινούργια ημέρα και καλό είναι να ακολουθήσουμε κάποιες συμβουλές.

  • Αφθονο νερό, το οποίο θα βοηθησει  στην κατακράτηση που έγινε λογω του κρεάτος και της προσθηκης αλατιού !
  • Πινουμε 3 φλιτζανια πράσινο τσάι.
  • Δεν παραλείπουμε κανένα από τα 5 γευματα μας.
  • Μεσημέρι και βραδυ θα επιλεξουμε πλουσια σαλάτα με πράσινα λαχανικά, κυριως να είναι βραστά, σε συνδυασμό με  αυγό βραστό. Μπορούμε επίσης να καταναλώσουμε τόνο ή ψάρι ψητό  με παξιμάδι ολικής.
  • Τα ενδιάμεσα σνακ θα είναι το τσάι μας  σε συνδυασμό με 1 πράσινο μήλο με κανέλα.
  • Μπορείτε να πιείτε εως 2 ποτηρια μαστιχόνερο.

Το απογευμα καλό είναι να περπατήσετε η να τρεξετε για 30 λεπτά. Με αυτά τα απλά και εύλοκα tips θα επαναφερετε τον μεταβολισμό σας χωρίς  στερήσεις!

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  – BSc

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ  ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ * DNA *

28ης Οκτώβριου 16, Πύργος |  Tηλ.: 2621027272 |  Κιν: 6988891045

27783925_1380615088711473_13889684_n

Share.

About Author