Η σωστή διατροφή για να επαναφέρουμε τον οργανισμό μας μετά το Πάσχα

0

Χριστακοπούλου-Μαρία Γράφει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Χριστακοπούλου Μαρία

Το Πάσχα πέρασε και συνήθως μας αφήνει και κάποια παραπάνω κιλά. Δεν υπάρχει λόγος να πανικοβάλεστε, αρκεί να προσέξετε την διατροφή σας.

Με μεθοδικότητα, οργάνωση και χωρίς στερησεις, αποφεύγουμε το κρέας, τα γλυκά και οτι έχει να κάνει με «περιττές θερμίδες».

Ακολουθήστε μερικές βασικές συμβουλές για να επαναφέρουμε τον οργανισμό μας στους φυσιολογικούς ρυθμούς:

1) Ξεκινάμε όλη την εβδομάδα με 30 λεπτά καθημερινά γρήγορο περπατημα!
2) Πίνουμε 2-3 λιτρα νερο & φυσικά 1 κούπα τσάι  Πράσινο κάθε μερα ( Προσοχη μονο οσοι δεν έχουν προβλημα με το σιδηρο πίνουν τσάι)!
3) Δεν  τρώμε καθόλου γλυκά  και ουτε πίνουμε αλκοολ ! (Μόνο ένα ποτήρι κράσακι).
4) Αυξάνουμε τις σαλάτες και μειώνουμε το πολύ κρέας! Επιλέγουμε μόνο  φιλέτο κοτόπουλο , ψάρι, ψητό & αυγά (βραστά)!
5) Πίνουμε ένα ποτήρι μαστιχόνερο κάθε απογευμα!
6) Τρώμε 2  έως 3 φρούτα  την μέρα   (μηλο  πορτοκάλι μόνο)
7) Τελευταίο μας γεύμα να έιναι εως τις 8 :00.

Χριστακοπούλου-Μαρία

Share.

About Author