Καλοκαίρι 2018: Διατροφή και παραλία

0

Το Καλοκαίρι έφθασε και  όλοι έτοιμοι για τις παράλιες .  Λίγο η ζέστη , η θάλασσα  λίγο  οι παρέες όλο και κάπου θα ξεφύγουμε . Τι πρέπει όμως να προσέξουμε  για να είμαστε πάντα σε φόρμα υγιής και φυσικά να μην στερηθούμε τίποτα .

Μυστικά tips για τέλειο  σώμα.!

  • Πολύ Νερό  . . . (εως 3 λιτρα )!
  • 5   Μικρόγευματα την ημέρα . .
  • Αν το Βραδύ έχουμε  έξοδο το μεσημέρι τρώμε μονο σαλάτα πράσινη + 1 παξιμάδι . . . για να  επιλέξουμε το βραδυ το γευμα μας. .
  • 3 Φρούτα την Ημερα με συνδυασμό  1 κούπα πράσινο τσαι  καθημερινα (χωρις ζάχαρη η προσθηκης μελιου) {όχι τσάι εμπορίου)!
  •   Αποφυγη ολων την τηγανητων   τροφων , επιλεγουμε μόνο ψητα – βραστα  χωρις λίπος!
  • Περπατάμε 30  λεπτά την ημέρα  απαραιτητα Η κολυμπάμε.
  • Μεσημέρι στην παραλία επιλέγω  μια φρουτοσαλάτα Η μια σαλάτα με   τσαί πρασινο  ή
  • Ανάμεικτους  ξηρους καρπους   αναλατους με 2 κριτσίνια & τσαι    η  Τοστ σικαλέως  με 1 φ  τυρακι άπαχο . 
  • Δεν επιλέγω αναψυκτικά και παγωτά .
  • Εως  τις9 το βραδυ να  εχω επιλέξει το τελευταιο μας γευμα και μετα μπορουμε να πιουμε perrier  με στυμενο λεμόνο Η Μαστιχόνερο  . .!

Καλο Καλοκάιρι!

34034796_1505313199574994_6519890668930727936_n

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ – BSc

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ  ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ * DNA *

28ης Οκτωβρίου 16, Πύργος |  Tηλ.: 2621027272 |  Κιν: 6988891045

Share.

About Author