Με ποιες τροφές που δεν είχες σκεφτεί τα μαλλιά σου θα μακρύνουν θεαματικά

0

Σίγουρα τα πλούσια, μακριά αλλά και υγιή μαλλιά είναι το όνειρο κάθε γυναίκας! Η διατροφή σου όμως παίζει τεράστιο ρόλο στο να κάνεις πραγματικότητα το όνειρο σου.

Τα ειδικά λάδια σίγουρα ενυδατώνουν τα μαλλιά σου, αλλά αυτό δεν αρκεί. Οπότε δοκίμασε να βάλεις στην διατροφή σου φρούτα, λαχανικά αλλά και όσπρια και δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου!! 😉

#1. Οι φράουλες

Strawberries

Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C αλλά και αντιοξιδωτικά, τα οποία είναι υπεύθυνα για τα υγιεί αλλά και λαμπερά σου μαλλιά.

#2. Αμύγδαλα.

Almonds

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια πηγή της βιταμίνης Ε και δες πόσο καλό κάνουν στα μαλλιά σου. Όταν εκτίθεσαι πολύ ώρα στον ήλιο τα μαλλιά σου χάνουν πολύτιμα συστατικά και αυτό έχει αντίκτυπο και στα μαλλιά σου!

Κάποια από αυτά τα πολύ σημαντικά για τον οργανισμό σου συστατικά εμπεριέχονται στα αμύγδαλα. Αυτή η βιταμίνη επίσης προστατεύει το δέρμα σου από το άγχος και την κούραση!

#3. Όσπρια

Beans

Τα φασόλια είναι πλούσια σε σίδηρο! Αν συμπεριλάβεις τα όσπρια στην καθημερινή σου διατροφή τότε θα έχεις δυνατά μαλλιά χωρίς να σπάνε.

#4. Λαχανικά με φύλλα

Leafy Vegetables

Μπορεί να μην έχεις ξανακούσει τον όρο methylsulfonylmethane αλλά παίζει πολύ βασικό ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών σου και υπάρχει μέσα στα λαχανικά. Επίσης τα λαχανικά είναι πολύ σημαντικά να υπάρχουν στην διατροφή σου για την ανάπτυξη κερατίνης δηλαδή για δυνατή και υγιήτρίχα..

#5. Όστρακα

Oysters

Τα όστρακα είναι ότι καλύτερο για πολύ δυνατά και λαμπερά μαλλιά. Βαλ” τα στην διατροφή σου τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και τα μαλλιά σου θα μακρύνουν 500% περισσότερο.

#6. Αβοκάντο.

Avocados

Η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις είναι να τρως αβοκάντο! Είναι πλούσια πηγή σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία αλλά και τα μαλλιά σου.

Share.

About Author