Οι ασκήσεις για να αποφύγετε τον πόνο του τοκέτου

0

Είναι ο τοκετός επώδυνος για όλες τις έγκυες γυναίκες; Η ημερομηνία γέννησης πλησιάζει και από τη μια πλευρά είστε χαρούμενες  και συγκινημένες, αλλά από την άλλη αγχώνεστε και φοβάστε, αν θα αντέξετε τον πόνο της γέννας.

Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας προετοιμάσουν για τη γέννα και θα σας βοηθήσουν να φέρετε στον κόσμο το μωράκι σας με τον πιο ανώδυνο τρόπο!

Κατάλληλη στάση σώματος

Μερικοί μπορεί να ισχυρίζονται ότι αυτό δεν είναι ακριβώς άσκηση. Όταν μεταφέρετε περίπου 20 κιλά επιπλέον βάρος, η κατάλληλη στάση σώματος, θα σταθεροποίησει λεκάνη σας. Το κλειδί είναι να αποφύγετε τους ανακλινόμενους μεγάλους καναπέδες και τα κρεβάτια, όσο δελεαστικά και αν είναι.

Είναι καλύτερο να κάθεστε σε όρθια θέση με τη λεκάνη σας ελαφρώς προς τα εμπρός, ή καθίστε σε μια μπάλα γυμναστικής, είναι υπέροχο για τις έγκυες μαμάδες. Μετά από 30 εβδομάδες, θα έχετε τη λεκάνη ευθυγραμμισμένη και το μωρό στην βέλτιστη θέση.

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να καθίσετε είναι το σταυροπόδι. Με τον τρόπο αυτό ωθείται η μήτρα προς τα εμπρός, τεντώνονται τα πόδια και ανοίγει η λεκάνη περισσότερο.

Κλίση

Η βαρύτητα θα τραβήξει το μωρό προς τα εμπρός και θα το βάλει στην βέλτιστη θέση. Μια μπάλα γυμναστικής μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος για μια έγκυο μαμά.

pelvic-rocks-aka-pelvic-tilts-or-cat-cow-stretch-1024x338

Κούνημα της λεκάνης

Καθίστε ξαπλωμένες ανάσκελα με τα χέρια κολλημένα στο πάτωμα και τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και καθώς ανασαίνετε σφίξτε τους μύες της κοιλιάς και σηκώστε λίγο την πλάτη στο σημείο της μέσης. Εκπνέοντας αφήστε χαλαρή την πλάτη σας να ακουμπήσει στο πάτωμα. Επαναλάβετε όσες φορές αντέχετε.

18cb4412b3fd96d4c2c15944894f7ea5_l

Yoga

Καθίστε στο πάτωμα, ακουμπήστε την πλάτη σας στον τοίχο και τεντώστε την. Έχετε τις φτέρνες να ακουμπούν η μία την άλλη όπως κάθεστε στη yoga και πιέστε τα γόνατα προς τα κάτω όσο πιο απαλά γίνεται.

ob_ccd345_prenatal-yoga-picture

Content by AD prestige

Share.

About Author