Πως να αποκτήσεις τέλειους ώμους με μόνο 5 ασκήσεις!

0

Οι ωραίοι και γυμνασμένοι ώμοι δεν είναι προνίμιο μόνο των ανδρών.

Τονίζουν την θηλυκότητα αν επιλέξουμε ένα ωραίο φόρεμα, άσε που η γυμναστική διατηρεί την ψυχολογία μας.

Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε; Δεν χρειάζεται να λιώνεις με τις ώρες στο γυμναστήριο, μπορέις να κάνεις 5 απλές ασκήσεις στο σπίτι και να έχεις άριστα αποτελέσματα. Είναι πολύ καλές για ενδυνάμωση αλλά και για τις γυναίκες που δεν αντέχουν τα πολλά βάρη…

Δοκίμασε τες και θα δεις αμέσως την διαφορά 😉

Άσκηση Νο 1: Κάνε στον τοίχο push ups. Πως θα το κάνεις αυτό; Όπως τα κανονικά puss ap που κάνεις στο πάτωμα αλλά τώρα θα στέκεσαι στο τοίχο του σπιτιού σου…

 

Άσκηση Νο 2: Βυθίσεις στο πάτωμα.. Μπορείς να το κάνεις και στην καρέκλα του σπιτιού σου αλλά τώρα θα σου δείξω πως να το κάνεις στο πάτωμα.

Αρχικά κάτσε στην στάση που σου δείχνει η φωτογραφία. Κάνε τα γόνατα σου να λυγίσουν και προσπάθησε τα πέλματα αλλά και οι παλάμες σου να κοιτάνε ευθεία, στο ύψος των ώμων.

Άσκηση Νο 3: Κάνοντας ημικύκλια με τα βάρη σου. Αυτή η άσκηση είναι για ενδυνάμωση και σε κάνει σιγά σιγά να αντέχεις όλο και περισσότερα βάρη ώστε να μπεις σιγά σιγα σε δυσκολότερες ασκήσης. Πάντως είναι μία πολύ καλή λύση για εσένα που γυμνάζεσαι στο σπίτι!

Άσκηση Νο 4: Στηριζόμαστε στο ένα μας χέρι ενώ το άλλο είναι στον αέρα χρησιμοποιώντας αλτήρες. Χρειάζεται καλή ισορροπία αλλά όταν την πετύχεις σωστά είναι μία πολύ καλή άσκηση για τους μύς των ώμων!

 

Άσκηση Νο 5: X πηδηματάκια. Δηλαδή κάνεις ένα μικρό κάθισμα και πηδάς απότομα με τα χέρια σου ψηλά. Αυτή η άσκηση κάνει την καρδιά σου να χτυπάει πιο γρήγορα ενώ ενδυναμώνει πολύ τα χέρια αλλά και τα πόδια σου !

Content by AD prestige

Share.

About Author