Σε τι βοηθάνε τα βάρη;

0

Είναι μήπως το μυστικό για να γυρίσεις το χρόνο πίσω; Η προπόνηση με βάρη και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Έτσι θα γίνεις δυνατός και θα διασφαλίσεις ποιότητα ζωής.

Ακολουθούν μερικά πλεονεκτήματα που θα σας πείσουν ότι δεν πρέπει να ζήσετε μακριά από τους αλτήρες, τα kettlebell και την άρση βαρών.

1.Θα χάσεις  40 % περισσότερο λίπος

Ο συνδυασμός της αεροβικής άσκησης με την προπόνηση με βάρη είναι το κλειδί για την απώλεια λίπους.

2.Θα καις περισσότερες θερμίδες

Με την άρση βαρών αυξάνεται η ποσότητα των θερμίδων που καις, οι μύες σου χρειάζονται ενέργεια προκειμένου να αποκαθιστούν και να βελτιώνουν τις ίνες τους ύστερα από κάθε προπόνηση.

3.Θα έχεις ένα δυνατό σώμα, και θα δυναμώσουν τα οστά

Οι ασκήσεις με αντίσταση αυξάνουν την οστική πυκνότητα του ισχίου και ανεβάζουν το επίπεδο της οστεοκαλσίνης στο αίμα(δείγμα οστικής ανάπτυξης) στο 19%.

4.Θα νικήσεις τον Διαβήτη

Η γυμναστική με βάρη λειτουργεί ως πρόληψη απέναντι στο Διαβήτη, διότι οι προπονήσεις με αλτήρες βελτιώνουν τη δεκτικότητα του οργανισμού απέναντι στην ορμόνη ινσουλίνη.

5.Θα διαχειρίζεσαι καλύτερα το στρες.

6.Θα κοιμάσαι καλύτερα.

7.Θα καταπολεμήσεις την κατάθλιψη.

8.Θα ενισχύσεις την μνήμη σου.

Μειώνεται σημαντικά το επίπεδο της ομοκυστεϊνης στο αίμα, της πρωτεϊνης που συνδέεται τόσο με την άνοια όσο και με την νόσο Αλτσχάιμερ.

cover photo by Cristian Baron

Share.

About Author