Τα τρόφιμα που βοηθούν τους κοιλιακούς σου

0

Είτε χτυπιέσαι στο γυμναστήριο με crunches και πλάγιους, είτε δεν κάνεις τίποτε, η πρησμένη κοιλιά είναι ένα πρόβλημα που το αντιμετωπίζουν όλοι, σχεδόν καθημερινά. Η άσκηση σίγουρα βοηθάει στον περιορισμό του αλλά και η διατροφή μας είναι ένας καθοριστικός παράγοντας.

Η πρόσληψη ορισμένων τροφών βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων του φουσκώματος καθώς επίσης και στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, ενώ παράλληλα δημιουργούν την αίσθηση κορεσμού, κάτι που βοηθάει στο να καταναλώνουμε μικρότερες ποσότητες.

Διαβάστε τι μας προτείνει η Μαρία Χριστακοπούλου:

 

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια πηγή μαγνησίου, ασβεστίου και βιταμίνης Ε, ενώ το λίπος τους δεν απορροφάται εξ” ολοκλήρου από τον οργανισμό

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεϊνη και αμινοξέα ενώ παράλληλα δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού, κρατώντας μας μακριά από παρασπονδίες

Τα φρούτα του δάσους είναι υψηλά σε φυτικές ίνες και 25 με 35 γρ. τη ημέρα έχουν την ιδιότητα να «απορροφούν» θερμίδες και από άλλα τρόφιμα που καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα

Τα πράσινα λαχανικά -ιδίως το φρέσκο σπανάκι- είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και ασβέστιο

Ο σολωμός, παρότι παχύ ψάρι, βοηθά στην καύση του λίπους και είναι ιδανική πηγή πρωτεϊνης

Η κινόα είναι η απόλυτη επιλογή για να αντικαταστήσεις το ρύζι ή τα μακαρόνια. Με 5 γρ. φυτικών ινών και 11 γρ. πρωτεϊνης ανά μισό φλυτζάνι τσαγιού, δεν θέλει και πολλή σκέψη

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ- ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ( BSc)

28ης Οκτώβριου 16 –Πύργος (έναντι BSB )

Tηλ Γραφείου:  26210- 27272

Αποκλειστική Υπεύθυνη  Γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον Νομό Ηλείας.

Share.

About Author