Τα τρόφιμα που μειώνουν το άγχος

0

Μολονότι το άγχος είναι μια υποκειμενική κατάσταση και μπορεί να εκτείνεται από φυσιολογική ανησυχία για καθημερινές υποχρεώσεις μέχρι και αγχώδεις διαταραχές, δεν παύει να αποτελεί μια μάστιγα των τελευταίων ετών μιας και ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επηρεάζονται από τις πιο ακραίες μορφές του.

Η διατροφή παίζει ένα σημαντικό ρόλο σε αυτό καθώς στο στομάχι και την κοιλιακή χώρα βρίσκονται σημαντικά μέρη του ορμονολογικού, ανοσοποιητικού και νευρικού συστήματος. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που νιώθουμε αυτό το «σφίξιμο στο στομάχι» κατά τη διάρκεια των αγχώδων καταστάσεων. Το άγχος προκαλεί μια εσωτερική φλεγμονή στο στομάχι όταν είμαστε υπό ψυχική πίεση και επομένως η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο στον περιορισμό του.

Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, Ω-3, ψευδάργυρο και τα προβιοτικά είναι ιδανικές για την ομαλή λειτουργία των οργάνων αυτών. Εντάσσοντας εβδομαδιαία στη διατροφή μας αβοκάντο, μπανάνες, σπόρους κολοκύθας, θαλασσινά, μαύρα φασόλια, λίπαρά ψάρια όπως πέστροφες, σολωμό, σαρδέλες, αντζούγιες και μπαχαρικά όπως κουρκουμά με πιπέρι (για την καλύτερη απορρόφηση του πρώτου) συμβάλλουμε σημαντικά στην υγεία μας και μειώνουμε το άγχος.

Αξίζει να δοκιμάσουμε αυτή την αλλαγή στην καθημερινή μας διατροφή.

37326238_1569157466523900_7431843686230523904_n

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ- ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ( BSc)

28ης Οκτώβριου 16 –Πύργος (έναντι BSB )

Tηλ Γραφείου:  26210- 27272

Αποκλειστική Υπεύθυνη  Γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον Νομό Ηλείας.

Share.

About Author