Τρόφιμα υψηλά σε πρωτεϊνη και χαμηλά σε υδατάνθρακες

0

Τις περισσότερες φορές δεν συμπληρώνουμε το απαραίτητο ποσοστό πρωτεϊνης που χρειαζόμαστε καθημερινά ενώ υπερκαλύπτουμε το ποσοστό αυτό από τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακα ή λίπη.

Σύμφωνα με τους ειδικούς κάθε μέρα χρειαζόμαστε 0,5 γρ. πρωτεϊνης για κάθε κιλό του σώματός μας, αριθμός που αυξάνεται στα 0,7 γρ. ανά κιλό όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος και να αυξήσουμε τη μυϊκή μας μάζα.

Από το να περιμένουμε μόνο από τα κρεατικά να λάβουμε την απαραίτητη ποσότητα πρωτεϊνης μπορούμε να προσθέσουμε στη διατροφή μας τροφές που είναι πολύ πιο πλούσιες σε πρωτεϊνες και έχουν χαμηλό δείκτη υδατανθράκων, βοηθώντας μας έτσι να ισορροπήσουμε τα ποσοστά των μακροθρεπτικών ουσιών που χρειαζόμαστε κάθε μέρα.

Ένα φλυτζάνι του τσαγιού φάβα έχει 14 γρ. πρωτεϊνης και 32 γρ. υδατάνθρακα

Τα φασόλια Ενταμάμε έχουν 18 γρ. πρωτεϊνης και 14 γρ. υδατάνθρακα (1 φλυτζάνι του τσαγιού)

Τα ωμά αμύγδαλα έχουν 8 γρ. πρωτεϊνη και 8 γρ. υδατάνθρακα (1/4 φλυτζανιού)

Οι σπόροι Chia έχουν 5 γρ. πρωτεϊνης, 12 γρ. υδατάνθρακα ενώ είναι πλούσιοι σε Ωμέγα-3 λιπαρά (25 γρ.)

Το φυστικοβούτυρο έχει 10 γρ. πρωτεϊνης και 13 γρ. υδατάνθρακα (2 κουταλιές της σούπας)

Μια κούπα βρασμένες φακές έχει 18 γρ. πρωτεϊνης, 40 γρ. υδατάνθρακα και είναι φουλ στο σίδηρο

Τα φυστίκια έχουν 6 γρ. πρωτεϊνης και 8 γρ. υδατάνθρακα (1/4 φλυτζανιού)

1 αυγό δίνει 7 γρ. πρωτεϊνης και 0,4 γρ. υδατάνθρακα

1 αβοκάντο έχει 4 γρ. πρωτεϊνης και 17 γρ. υδατάνθρακα. Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά και φυτικές ίνες

Χριστακοπούλου-Μαρία

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ- ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ( BSc)

28ης Οκτώβριου 16 –Πύργος (έναντι BSB )

Tηλ Γραφείου:  26210- 27272

Αποκλειστική Υπεύθυνη  Γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον Νομό Ηλείας.

Share.

About Author