Χρήσιμες συμβουλές για την διατροφή μετά τις γιορτές

0

Η  όμορφη  περίοδος των Χριστουγέννων πέρασε και δυστυχώς για πολλούς απο εμάς αυτό συνδέεται με λίγα περιττά  κιλά. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, ήταν μερικές χαλαρές μέρες κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα που λογικό είναι να μας βγάλει απ το πρόγραμμα.

Προσοχή όμως, οι αυστηρές δίαιτες και οι επικίνδυνες μέθοδοι απώλειας  βάρους δεν είναι η λύση. Αρχικά  χρειάζεται  πρόγραμμα, οργάνωση και αποφασιτικότητα!  Ξεκινάμε κανονικά  με τα 5 γευματά μας , ενυδατώνουμε το μεταβολισμό μας  με νερό & πράσινο τσάι . Το νερό να είναι σίγουρα 2.5 λίτρα ημερησίως  και 2  κούπες Πράσινο Τσάι (χωρίς ζάχαρη).

Αποφεύγουμε κάθε  είδους γλυκό  για αυτό τον μήνα, μόνο λίγη μαύρη σοκολάτα αν νιώθουμε μεγάλη ανάγκη. Σημαντικό  είναι να ξεκινήσουμε και πάλι την γυμναστική και να ενεργοποιήσουμε πάλι τις καύσεις στον οργανισμό. Το σώμα πάντα θυμάται και το να βρούμε την φόρμα μας δεν θα είναι και τόσο δύσκολο. Επιλέγουμε το βραδινό μας γεύμα να είναι ελαφρύ και κυρίως πρωτεΐνη και όχι υδατάνθρακες, ενώ το αλκοόλ καλό είναι να αποφεύγεται τελείως αν είναι εφικτό.

Συμπερασματικά, είναι σημαντικό να εντάξουμε υγιεινές επιλογές στην καθημερινότητας μας, με απλό και σωστό  ισορροπημένο τρόπο και να επιστρέψουεμ στην προπόνηση. Μην ξεχνάτε οτι τα γεύματα ρυθμίζουν και καλύπτουν την όρεξη μας! Με αυτόν τον τρόπο θα χάσουμε τα περιττά κιλά  που πήραμε  αργά & σταθερά .

(Υ.Γ Αυτές οι συμβουλές δεν ισχύουν για άτομα με προβλήματα υγείας. Σ αυτή  την περίπτωση ακολουθείστε το εξατομικευμένο πρόγραμμα της διαιτολόγου σας.

26551754_1344460768993572_2011911910_n

Share.

About Author