4 πρωινές συνήθειες για ταξιδιώτες

0

Τα πρωινά είναι το πρώτο βήμα για μια καλύτερη μέρα και πιο υγιεινό τρόπο ζωή. Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να διαμορφώσουμε με πρωινή ρουτίνα που θα μας βοηθήσει να αποκτήσημου θέληση, δυναμικό και δημιουργικό τρόπο σκέψης!

Αυτό θα μπορούσε να εφαρμοστεί στον καθένα, όμως θα μπορούσαμε να τονίσουμε το πόσο σημαντικό να υπάρχει μια πρωινή ρουτίνα σε άτομα που ταξιδεύουν συνεχώς. Εξάλλου, τα ταξίδια είναι ένας υπέροχη αλλά και εξοντωτικά δύσκολη στο να διαχειριστείς διαδικασία και για τον λόγο αυτό χρειάζεσαι την καλύτερη πηγή ενέργειας που μπορείς να έχεις.

Οπότε, τι μπορούν να κάνουν οι ταξιδιώτες το πρωί ώστε να νιώθουν υγιείς και γεμάτοι ενέργεια καθ” όλη τη διάρκεια της ημέρας;

1. Ξεχάστε το κουμπί της «Αναβολής»

Όλοι χρησιμοποιούμε την Αναβολή στο ξυπνητήρι μας κάθε πρωί, αλλά αν θες να αλλάξεις τη ζωή σου προς το καλύτερο, ξέχασέ το!

travel

“Ασχετο με το τι μπορεί να σκέφτεσαι, αυτό το κουμπί μόνο ωφέλιμο δεν είναι για εσένα και τον ύπνο σου, ενώ στην ουσία δεν κοιμάσαι ουσιαστικά. Μόλις ο εγκέφαλός μας ξυπνήσει, ο ύπνος μας δεν πρόκειται να επιστρέψει στην ποιότητα που είχε πριν τη διακοπή, οπότε καλύτερα να σηκώνεστε μόλις ακούσετε το ξυπνητήρι και να χαρείτε μια γεμάτη μέρα!

2. Πίνετε νερό

Φυσικά, όλοι πρέπει να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανεξάρτητα από το αν ταξιδεύουμε ή όχι, πιο σημαντικό όμως είναι αυτό να γίνεται το πρωί.

travel2

Όταν ταξιδεύετε σε ζεστούς προορισμούς, το σώμα σας θα επιζητεί ακόμα περισσότερο νερό μετά από μια νύχτα ύπνου.

Για το λόγο αυτό, πίινετε τουλάχιστον 2 κούπες νερό κάθε πρωί. Αυτό θα ξυπνήσει τον μεταβολισμό σας και θα δώσει ενέργεια στο σώμα σας.

3. Αναπνοές

Ο διαλογισμός είναι ευρέως διαδεδομένο ότι κάνει καλό, είδικά όταν αυτός γίνεται στο ξεκίνημα της ημέρας. Ωστόσο, τα ταξίδια αφήνουν ελάχιστο χρόνο για μεγάλους σε διάρκεια διαλογισμούς, οπότε η καλύτερη εναλλακτική που έχετε είναι οι βαθιές αναπνοές.

travel4

Η βαθιές αναπνοές είναι γνωστό ότι έχουν θετική επίδραση στην υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου, ενώ μειώνουν τα επίπεδα του στρες στο σώμα.

4. Κάντε ντουζ

Αν δεν το κάνετε αυτό ήδη, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε τώρα. Το να κάνετε ντουζ το πρωί είναι σημαντικό καθώς ιδρώνετε κατά τη διάρκεια της νύχτας και εκκρίνετε τοξίνες από το σώμα σας.

Αυτή δεν είναι μια δύσκολη αλλαγή στις συνήθειες σας. Απλώς αλλάξτε τη συνήθεια του να κάνετε ντουζ το βράδυ, στο πρωί  και θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε, να ξεπλύνετε τις τοξίνες από το δέρμα σας και να ξεκινήσετε την μέρα σας με φρεσκάδα.

 

 

Share.

About Author