4 τροφές που θα σε κάνουν να αποδώσεις στην δουλειά σου

0

Η φράση ότι ότι τρώμε είμαστε, τελικά έχει πολλές προεκτάσεις. Η διατροφή είναι ένα πολύτιμο εφόδιο στην ζωή μας και όταν είναι προσεγμένη, βελτιώνει τη διάθεση μας και το στρες.

Πάμε να δούμε τις 4 τροφές που μπαίνουν στο μικροσκόπιο σήμερα.

#1. Ο σολομός

Είναι πολύ γνωστό ότι πρέπει να τρώμε ψάρια και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα κομμάτι φρέσκο σολομό. Είναι πλούσια τροφή σε λιπαρά οξέα και Ωμέγα 3 που θα σε βοηθήσουν στην καλύτερη σκέψη αλλά και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους.

Οπότε τι θα έλεγες για ένα πιάτο με βραστό σολομό συνοδευόμενο με ψητά λαχανικά;

#2. Μαυρη σοκολατα

Ειδικά η μαύρη σοκολάτα είναι ακόμα πιο υγιεινή από την σοκολάτα γάλακτος. Λοιπόν η μαύρη σοκολάτα ενεργοποιεί τις ενδορφίνες που εκκρίνει ο εγκέφαλος και μας κάνουν να νιώθουμε ψυχική ευφορία! Η μαύρη σοκολάτα επίσης περιέχει και άλλες πολλές ουσίες που βοηθούν το νευρικό μας σύστημα.

#3. Οι γλυκοπατάτες.

Το ξέρω, είναι από τα λαχανικά τα οποία δεν συνηθίζεις να βάζεις στο πιάτο σου αλλά οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε συστατικά τα οποία σε βοηθούν να μειώσεις το άγχος. Επίσης χάρη στα αντιοξειδωτικά β-καροτίνη, ξεπερνάμε την ψυχική κόπωση!

#4. Βlueberries

Τα blueberries χάρη στην βιταμίνη C σε κάνουν να νιώθεις πιο δραστήριος αλλά και ξεκούραστος, πράγμα που σε κάνει εμμέσως να διώξεις το άγχος αλλά και την δυσκοιλιότητα

30184677_1455903777849270_292336422_n

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ – BSc

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ  ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ * DNA *

28ης Οκτωβρίου 16, Πύργος |  Tηλ.: 2621027272 |  Κιν: 6988891045

Share.

About Author