4 τροφές που λεπταίνουν την μέση σου και όχι μόνο!

0

Είναι γεγονός οτι η επιστήμη της διατροφολογίας εμβαθύνει στο πως θα χάσεις συνολικό βάρος από το σώμα και όχι τοπικό. Σίγουρα το ένα φέρνει το άλλο αλλά αναρωτιέσαι τι να κάνω εγώ που έχω λίγο παραπάνω λίπος στην κοιλιά αλλά και στην μέση;

Σίγουρα κάποιες τροφές θα σε βοηθήσουν! Ποιες είναι αυτές; Για ρίξε μια ματιά…

#1. Πράσινο τσάι. Ο super star της απώλειας βάρους αλλά τα οφέλη του πράσινου τσαγιού δεν είναι μόνο αυτά! Το πράσινο τσάι είναι full σε  phytonutrients αλλιώς όπως θα της ονομάζαμε ως κατεχίνες.

#2. Φασολάκια. Αν συνεχίζουμε να αποφεύγουμε την σόγια για τον φόβο που έχουμε στα «οιστρογόνα των λαχανικών» καιρός είναι να αλλάξουμε γνώμη. Δεν ήξερες όμως ότι τα μπιζέλια κάνουν καλό στην καλή κυκλοφορία της καρδιά αλλά και βοηθούν στο να αδυνατίσεις στην περιοχή της μέσης αλλά και στην κοιλιά.

#3. Πράσινα μήλα. Ένα ξινόμηλο την ημέρα κρατάει την κοιλιά σου αδύνατη! Τα μήλα αυτά περιέχουν διαλυτό σίδηρο, ένα είδος σιδήρου που αν το αναμείξεις με νερό κάνει τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί σαν τρελός!

#4. Αυγά. Ξέρεις ότι τα αυγά είναι μία φανταστική πηγή πρωτείνης που θα ισορροπήσουν τον μεταβολισμό σου αλλά θα σε κάνουν και παράλληλα να χάσεις βάρος! Δοκίμασε να βάλεις τα αυγά στο πρωινό σου και αμέσως θα χάσεις την κοιλιά, στο πλαίσιο μιας ημερήσιας ισσοροπημένης διατροφής.

Χριστακοπούλου-Μαρία

 Content by AD prestige

Share.

About Author