4 τροφές που μειώνουν την τριχόπτωση

0

Η τριχόπτωση είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα σε άντρες αλλά και γυναίκες. Τι μπορούμε να κάνουμε για να το μειώσουμε φυσικά; Ο πιο υγιεινός τρόπος είναι να προσέξουμε την διατροφή μας!

Πάμε να δούμε ποιες τροφές ενδείκνυται να καταναλώνουμε.

1.Μέλι

Όταν βάζεις τοπικά μέλι όχι μόνο βοηθάς το δέρμα σου να μειώσει τις ουλές και να γίνει πιο απαλό και λείο, βοηθάς τα μαλλιά σου να γίνουν πιο δυνατά και να μειώσεις την τριχόπτωση! Τα αποτελέσματα δείχνουν από τις 4 πρώτες εβδομάδες βάζοντας 90% μέλι και 10% νερό. Θα έχεις πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα!

Αποτέλεσμα εικόνας για μελι

2. Σολωμός

Ο σολομός ενισχύει τα μαλλιά αλλά και τα νύχια χάρη στα συστατικά του, όντας πλούσιος σε σίδηρο και πρωτεΐνες! Καλό είναι να καταναλώνουμε πρωτεΐνη σε συχνή βάση για να έχουμε δυνατά μαλλιά που δεν σπάνε.

Μία φορά την εβδομάδα, αρκεί για τον Σολωμό. Παίζει σημαντικό ρόλο στο να μακρύνουν τα μαλλιά γιατί δημιουργεί την περίφημη κερατίνη!

Σχετική εικόνα

3. Ξηροί καρποί και δημητριακά

Οι  ξηροί καρποί και τα δημητριακά περιέχουν τα υπερπολύτιμα ωμέγα 3 και ωμέγα 6 λιπαρά οξέα, που δίνουν όγκο στα μαλλιά. Βοηθούν παράλληλα στην τριχόπτωση!

Αποτέλεσμα εικόνας για ξηροι καρποι

4. Σπανάκι 

Το σπανάκι περιέχει βιταμίνες που βοηθούν την απορρόφηση σιδήρου. Με άλλα λόγια περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης D2 που βοηθάει πολύ στο να μακρύνουν τα μαλλιά μας.

Μπορείς να βάζεις το σπανάκι σου σε πολλά φαγητά που φτιάχνεις όπως είναι ένα σάντουιτς, στην σούπα αλλά και σε μία σαλάτα με αυγά!

Αποτέλεσμα εικόνας για σπανακι20706740_1214146082025042_470397434_n

Share.

About Author