5 τροφές για όμορφο και υγιές στήθος

0

Το γυναικείο στήθος έχει ξεχωριστή σημασία για την κάθε γυνάικα, καθώς συνδέεται με την μητρότητα αλλά και την σεξουαλικότητα της. Για τους λόγους αυτούς πρέπει να μεριμνεί έτσι ώστε να είναι όμορφο και υγιές.

Η αξία της πρόληψης είναι πολύ μεγάλη και πρέπει να φωλιάσει στην συνείδηση κάθε γυναίκας, έτσι ώστε να απολαμβάνει τη ζωή. Η διατροφή θα είναι πάντα ένα σημείο εκκίνησης και ένας έξυπνος τρόπος για να μειώσουμε τις πιθανότητες σοβαρών ασθενειών.

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Χριστακοπούλου Μαρία, μας συστήνει τις 5 πιο σημαντικές τροφές στο κομμάτι αυτό και τι έδειξαν οι αντίστοιχες έρευνες.

1) Σόγια

Έρευνες που διεξήχθη ανάμεσα σε 9.514 γυναίκες έδειξε οτι αυτές που λαμβάνουν συστηματικά τροφές απο σόγια αντιμετωπίζουν καλύτερα τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, της οστεοπόρωσης και έχουν πιο υγιή καρδιά.

soymilk

2) Φύτρο σιταριού

To φίτρο σιταριού έχει την ιδιότητα να χαρίζει απαλότητα στο δέρμα του στήθους, ενώ βοηθάει στα προβλήματα ύπνου και στην μείωση των πονοκεφάλων.

wheat-germ-oil-for-skin-use-wheat-germ-in-traditional-way

3) Blueberries

Περιλαμβάνουν αρκετά αντιοξειδωτικά (τα «αντισκουριακά» του οργανισμού) και αποτελούν σύμμαχο για ένα υγιές στήθος. Εναι επίσης πολύ γευστικά σε smoothies.

Freshly picked blueberries in wooden bowl. Juicy and fresh blueberries with green leaves on rustic table. Bilberry on wooden Background. Blueberry antioxidant. Concept for healthy eating and nutrition

4) Squash

To εν λόγω λαχανικό μειώνει τις πιθανότητες για ινοκυστικές αλλοιώσεις του μαστού, ενώ είναι πλούσιο σε β-καροτίνη. Οι κολοκύθα και οι γλυκιές πατάτες είναι επίσης πολύ ευεργετικές.

squash-summer-zucchini-gold-rush-hybrid-seed-wm

5) Φασκόμηλο

Το φασκόμηλο εκτός απο αρκετά οφέλη στις εγκύους, συστήνεται σε γυναίκες που θέλουν να μειώσουν την εφύδρωση. Το φαινόμενο μπορεί να είναι καρκετά ενοχλητικό το καλοκαίρι και εδικά σε επίμαχα σημεία.

479498986_XSΧριστακοπούλου-Μαρία

Share.

About Author