6 νέα πανεύκολα Smoothies για ένα υγιεινό πρωινό (pics)

0

Σημειωτέον ότι τα smoothies αυτά είναι κατάλληλα και για παιδιά, καθώς είναι γεμάτα σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά!

  1. Smoothie Berries
    Γεμάτο με αντιοξιδοτικά, αυτό το smoothie είναι μια γευστικότατη επιλογή για πρωινό!
    smoothie5
    Για 4 μερίδες, θα χρειαστείτε:
    -> 1 κούπα από φρέσκα παγωμένα ανάμεικτα μούρα (φράουλες, blueberries, blackberries)
    -> 1 κούπα γιαούρτι, χαμηλά σε λιπαρά
    -> 2 μικρές μπανάνες
    -> 1/2 κούπα θρυματισμένο πάγο ή 3-4 παγάκιαΤοποθετήστε στο μπλέντερ όλα τα υλικά και ανακατέψτε μέχρι το μείγμα να γίνει ένας παχύρευστος χυμός. Σερβίρετε αμέσως.
  2. Πράσινο Σταφύλι
    Το σταφύλι είναι πλούσιο σε Βιταμίνη C και αντιοξιδοτικά. Η γλυκιά, αλλά ταυτόχρονα όξινη, γεύση του θα προσδώσει απίστευτη γεύση στο smoothie σας.
    smoothie4
    Για 1 μερίδα, θα χρειαστείτε:
    -> 2 κούπες ρόγες από πράσινο σταφύλι, κατά προτίμιση χωρίς κουκούτσια
    -> 1 μπανάνα, φρέσκια ή παγωμένη
    -> 1 χούφρα από μαϊντανό
    -> 1 κούπα φύλλα από φρέσκο σπανάκι
    -> 1/2 κούπα γάλα χαμηλό σε λιπαρά ή νερόΠλύνετε το σπανάκι και το σταφύλι σχολαστικά. Κόψτε την μπανάνα σε φέτες και αφαιρέστε τα κουκούτσια από το σταφύλι, αν υπάρχουν. Αναμείξτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι την επιθυμητή ρευστότητα. Σερβίρετε αμέσως.

  3. Smoothie Μπανάνα
    Ένα από τα πιο απλά smoothies που μπορείτε να φτιάξετε τόσο για το παιδί σας, όσο και για εσάς τους ίδιου, πλούσιο σε κάλιο και Bιταμίνη C.
    smoothie2
    Για 4 μερίδες, θα χρειαστείτε:
    -> 2 μπανάνες
    -> 1 κούπα γάλα, κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά
    -> 2 κουταλιές της σούπας μαύρη ζάχαρη
    -> νερό, για περιεκτικότητα
    -> παγάκια (προεραιτικά)
    -> κανέλα σε σκόνη (προεραιτικά)Μπορείτε να αντικαταστήσετε το απλό γάλα με γάλα σόγιας ή γάλα αμυγδάλου, αν προτιμάτε ένα smoothie χωρίς λακτόζη.
  4. Smoothie Φράουλα
    Άλλο ένα απλό και υγιεινό smoothie φρούτων για όλη την οικογένεια!
    smoothie6
    Για 2 μερίδες, θα χρειαστείτε:
    -> 8 φράουλες, φρέσκες ή κατεψυγμένες
    -> 1/2 κούπα γάλα
    -> 1/2 κούπα κανονικό γιαούρτι
    -> 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
    -> 2 κουταλάκια του γλυκού εκχείλισμα βανίλιας
    -> παγάκιαΞεπαγώστε τις φράουλες σε θερμοκρασία δωματίου εάν είναι κατεψυγμένες. Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί, χωρίς τα παγάκια, μέχρι το μείγμα σας ομοιογενοποιηθεί. Προσθέστε τα παγάκια και αναμείξτε για άλλα 30 δευτερόλεπτα. Σερβίρετε αμέσως.
  5. Smoothie Αβοκάντο
    Το αβοκάντο, έχοντας μια ελαφρώς κρεμώδης και γλυκιά γεύση, όταν είναι ώριμα, είναι πλούσια σε Βιταμίνη Κ και C.
    smoothie
    Για 2 μερίδες, θα χρειαστείτε:
    -> 1 ώριμο αβοκάντο
    -> 1 κούπα γάλα, κατά προτίμηση παγωμένο
    -> 1/2 κούπα γιαούρτι
    -> Εκχείλισμα βανίλιας, για γεύση
    -> 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι, για γεύση
    -> παγάκιαΑφού ψιλοκόψετε το αβοκάντο, αναμείξτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να ομοιογενοποιηθούν σε ένα κρεμώδης χυμό. Σερβίρετε αμέσως.
  6. Smoothie Πρωτεΐνης
    Τόσο τα παιδία, όσο και οι μεγάλοι, χρειάζονται πρωτεΐνη για να την σωστή ανάπτυξη και λειτουργία του οργανισμού μας.
    smoothie3
    Για 1 μερίδα, θα χρειαστειτε:
    -> 1 μπανάνα
    -> λίγες φράουλες
    -> 1 κούπα γάλα αμυγδάλου
    -> 1 χούφτα αμύγδαλα
    -> 3 κουταλιές σούπας σκόνη πρωτεΐνης με γεύση σοκολάτας
    -> παγάκια
    -> νερόΞεφλουδίστε την μπανάνα και κόψτε τη σε φέτες. Ανακατέψτε τα υλικά στην επιθυμητή ρευστότητα και σερβίρετε αμέσως.

Χριστακοπούλου-Μαρία

Share.

About Author