8 παραλλαγές του Plank για τέλεια επίπεδη κοιλιά

0

Ο τρόπος που υποδεχόμαστε το πρωί διαμορφώνει και την υπόλοιπη ημέρα γι αυτό και αφιερώνουμε το πρώτο άρθρο της ημέρας στην γυμναστική.

Η εκγύμναση του πυρήνα του σώματος έχει πολύ μεγάλη σημασία γι αυτό θα δούμε μερικές παραλλαγές του plank. Το plank ή αλλιώς άσκηση σανίδα, είναι μία μορφή άσκησης που χρησιμοποιείς όλο το βάρος του σώματος σου και έχει θεαματικά αποτελέσματα σε πολύ λίγο καιρό !

Είναι από τις καλύτερες ασκήσεις γιατί χτίζεις ισομετρική δύναμη που σε βοηθάει να δυναμώσεις την μέση σου και να βελτιώσεις την στάση σώματος σου. Δοκίμασε μερικές από αυτές τις στάσεις ή όλες εναλλακτικά για περίπου 10′ την ημέρα και σε 20 μέρες θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα!!

forearm plank

#1 plank με τους πήχες.

Straight-arm plank

#2 plank με ίσιους τους ώμους

Plank With Arm/Leg Lift

#3 plank με σηκωμένο το ένα χέρι και το αντίθετο πόδι και αντίστροφα

side plank

#4 plank απο την μία μεριά

Plank Jacks

#5 plank ανοίγεις, κλείνεις πόδια

Dolphin plank

#6 Δελφίνι plank

Resistance band plank

#7 plank με αντίσταση

Caterpillar plank

#8 caterpillar plank

Content by AD prestige

Share.

About Author