8 πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς

0

Οι γυναίκες πάντα ανησυχούσαμε αν έχουμε αρκετά σφιχτούς γλουτούς, με τις ασκήσεις που τους τονίζουν να κατέχουν υψηλή θέση στη λίστα. Ο στόχος αυτός δεν απαιτεί συνδρομή στο γυμναστήριο, καθώς υπάρχουν πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε μόνες μας στο σπίτι.

Το μόνο που θα χρειαστείς έιναι ένα στρωματάκι, αλτήρες και διάθεση για γυμναστική ! Δείτε τις 8 ασκήσεις που σας προτείνει το fashionist.gr

  1. 15 επαναλήψεις pistol squat, δηλαδή squat στο ένα πόδι

  1. 15  squats με ανοιχτά τα πόδια. Ευθεία η πλάτη και μύτες ποδιών στραμένες σε αντίθετες κατευθύνσεις

  1. 15 επαναλήψεις με εκτασεις ποδιών. Το σώμα σχηματίζει ένα Π κοιτώντας προς τα πάνω, γι αυτό προσέξτε να μην κάνει το σώμα σας γέφυρα.

  1. 15 επαναλήψεις με ταυτόχρονες εκτάσεις ποδιών και χεριών ενώ βρίσκεστε μπρούμητα.

  1. Η αντίθετη κίνηση της τρίτης άσκησης.

6. Διατηρώντας την λόρδωση και ευθεία την πλάτη, σκύψτε μπροστά και κάντε 15 επαναλήψεις στα χέρια ευθεία κάτω με βαράκια, κρατώντας σταθερό το σώμα σας.

7. Ίδια άσκηση με την προηγούμενη μόνο που τα χέρια ανοίγουν πλάγια.

8. 15 επαναλήψεις με προβολές των ποδιών με βαράκια

Share.

About Author