9 εξαιρετικές ασκήσεις για ανόρθωση των γλουτών

0

Η ανόρθωση των γλουτών είναι ένα θέμα που απασχολεί κάθε γυναίκα και απαιτεί συγκεκριμένες ασκήσεις για να επιτυχθεί. Δεν είναι ιδιαίτερα επίπονες και το καλό είναι οτι όλες χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος, οπότε δεν χρειάζεστε καν να πάτε στο γυμναστήριο.

Μπορείτε να δοκιμάσετε 15 με 25 επαναλήψεις σε 2 σet απ την κάθε άσκηση, ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεστε. Μην ξεχνάτε καλή διατροφή και ύπνο. Καλή επιτυχία!

8. Kettlebell squat

7. Deadlift

6. Γόνατα ψηλά

5. Step και γόνατα ψηλά

4. Παραλαγή του plank με τα πόδια πάνω εναλλάξ

3. Superman position με τα χέρια πίσω

2. Αντίθετο πόδι με χέρι

1. Γέφυρα με το ένα πόδι

Share.

About Author