Tι να προσέξουμε στη διατροφή των γιορτών και τα Χριστούγεννα

0

Όμορφες και γιορτινές  μέρες πλησιάζουν και  οι  διατροφικές  παγίδες περιμένουν. Αρχικά αυτό δεν πρέπει να μας αγχώνει και να  επηρεάζει διατροφή μας. Λέμε οχι σε στερητικές δίαιτες  αυτές τις ήμερες  και καταναλώνουμε ποσότητες πάντα με μέτρο.

Αρχικά   αυτό το διάστημα ακολουθούμε  κανονικά το πρόγραμμα μας με  το πλούσιο πρωινό μας ,  το δεκατιανό & τα σνακ, το κυρίως γευμα και λιγότερο το βραδυ.  Σημαντικο είναι να προσπαθήσετε να μην τρωτέ λιπαρά  τρόφιμα απ’εξω και φυσικά γλυκά γιατι όπως είναι λογικό αυτό θα γινει μεσα στις εορτές οποτε προσέξετε  αυτό το κομμάτι! Μην ξεχνάτε να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα.

Κατά τη διάρκεια των γιορτών  θα είμαστε προσεκτικοί, θα επιλεγούμε λιγο και απ’όλα με μικρά μυστικά όπως:

  • Πρώτα  επιλέγουμε την σαλάτα στα τραπέζια και μετά  λιγο από τα υπολοιπα εδεσματα!
  • Απογευφουμε την καταναλωση ψωμιου!
  • Δεν χρειαζεται να τρωμε όλα τα γλυκα που μας προσφερουν , δεν είναι κακο να πουμε ‘δεν θελω ..δεν μου αρεσει η και μια καλη δικαιολογία’ Αναλογία Μελομακάρονα η Κουραμπιέ φυσικα επιλεγούμε  το μελομακάρονο. Είναι πιο υγιεινο με λιγοτερες θερμιδες!
  • Αν το βραδυ υπαρχει προγραμματισμενο Τραπεζι  εμεις τα μεσημερι θα επιλεξουμε σπιτι μας μια πλουσια πρασινη σαλατα!
  • Μεσα στην ημερα  θα πινουμε 2 λιτρα νερό καθημερινα και τα φρουτα μας  αυστηρα!!
  • Δυο πότα επιλογής η 2  κρασάκια σε μια έξοδο είναι εφικτό , να  επιλεον θελει προσοχη διοτι τα ποτα περιεχουν αρκετο λιπος, μη συνδυαζεται ξηρούς καρπους  και πατατάκια σκέτο το αλκοολ και να πινετε αναμεσα νερο!
  • Εχουμε κανονικά & τα 5 γεύματα στην ημέρα μας και  όταν μπορουμε να  παραπατάμε , μην ξεχναμε την κινης οποια και να είναι αυτή!

Με αυτά τα απλα  βηματα, θα  περασουμε ομορφα τις γιορτες χωρις να στερηθούμε τίποτα  παραμεινοντας  σε φόρμα! Να θυμάστε ότι τίποτα δεν παχαίνει, παρά μόνο η υπερβολή. Μπορείτε λοιπόν να φάτε απ’ όλα αλλά με μέτρο.!

Το Διαιτολογικό Γραφείο Σας εύχεται καλές Γιορτές με αγάπη και ψυχική ηρεμία σε όλους!

Χριστακοπούλου-Μαρία

Share.

About Author