To Harvard Medical school δημοσίευσε τις 5 καλύτερες μορφές γυμναστικής

0

1. Κολύμβηση

Σύμφωνα με τον I-Min Lee, καθηγητή στο Harvard Medical school, η κολύμβηση είναι το καλύτερο άθλημα. 30 με 45 λεπτα κολύμβηση καταπολεμούν την κατάθλιψη, μειώνουν το στρές και σώζουν τις αρθρώσεις.

2. Tai chi

Είναι μια αρχαία κινέζικη πολεμική τέχνη που συνδυάζει συγκέντρωση, ευλυγισία και δύναμη.  Οι κινήσεις γίνονται αργά και με ακρίβεια, ενώ μεγάλο ρόλο παίζει η αναπνοή. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας.

woman working out

3. Δυναμική προπόνηση

Ασκήσεις με το βάρος του σώματος, ολυμπιακές άρσεις, set με αλτήρες, είναι μερικά απ τα πράγματα που περιλαμβάνει η δυναμική προπόνηση. Το σύστημα HIIT είναι μια πολύ καλή επιλογή επίσης, καθώς περιλαμβάνει ποδηλασία, τρέξιμο και ασκήσεις με αντιστάσεις.

4. Περπάτημα

Όσο απλό κι αν ακούγεται, είναι οτι καλύτερο για την καρδιά. Σε πρόσφατη έρευνα που έγινε σε ενήλικες 60 έως 88 ετών, όσοι περπατούσαν για 30 λεπτά και 4 φορές την εβδομάδα, εκτός απ το σώμα τους ενεργοποίησαν και σημεία του εγκεφάλου τους. Σαν αποτέλεσμα βελτίωσαν την μνήμη τους και ένιωθαν ευφορία.

woman running jogging exercise5. Ασκήσεις Kegel

Share.

About Author