Η διατροφή κατά τη διάρκεια της νηστείας

0

Η νηστεία εκτός από πνευματική εργασία, είναι και μια περίοδος αποτοξίνωσης του σώματος! Αν προσέξουμε τις ποσότητες κ τους κατάλληλους συνδυασμούς σίγουρα θα έχουμε και απώλεια βάρους.

Στην διάρκεια των 40 ημερών που διαρκεί, επιτρέπει η κατανάλωση ψαριών εκτός μερικών ημερών.Τα ψάρια είναι πλούσια σε ψ-3 & ω-6 λιπαρά οξέα, ψευδάργυρο και βιταμίνες  απαραίτητα για το σώμα Μας.

Στη Νηστεία απαγορεύεται

  • Γάλα & κατηγορίες γαλακτοκομικών
  • Βούτυρο
  • Αυγα
  • Κρέατα

Επιτρέπεται

  • Φρούτα
  • Σαλάτες
  • Ζυμαρικά
  • Θαλασσινά
  • Ξηροί καρποι
  • Ελιές

Να τονίσουμε στο σημείο αυτό, πως το πρότυπο διατροφής είναι το μεσογειακό και είναι κατάλληλο για όλους. Όλοι γνωρίζουμε οτι είναι υγιεινή και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Στην συνέχεια θα πρέπει όμως να αναφέρουμε και ποιοι δεν πρέπει να κάνουν νηστεία :

  • Γυναίκες που θηλάζουν
  • Εγκυμονουσες
  • Ευπαθείς ομάδες
  • Παιδιά
  • Άτομα που ακολουθούν ιατρική αγωγή
  • Άτομα με χαμηλό σίδηρο
  • Άτομα που παίρνουν κορτιζόνη

Επιλογές νηστίσιμων επιλογών κατά τη διάρκεια τής ημέρας.

  1. Παστέλι
  2. Κουλουράκι Θεσσαλονίκης
  3. Σταφιδόψωμο
  4. Φρούτα η φυσικό χυμο
  5. Σοκολάτα υγείας
  6. Αναμικτους ξηρούς καρπούς αναλατους
  7. Κριτσινια καρότου η με ηλιόσπορους
  8. Μπάρα δημητριακών (χωρίς γάλα)
  9. Μπισκότα πτι-μπερ ολικής

Εν κατακλείδι, επιλέγοντας κάποιος να ξεκινήσει νηστεία μπορεί να φτιάξει μαζί με τον διατροφολο ενώ πλούσιο μενού,με επιλογές γευμάτων πλούσια σε ενέργεια.. σίδηρο.. βιταμίνες, ιχνοστοιχεία έτσι ώστε να μην υπάρχει αρνητική επιρροή της νηστείας για την υγεία.

Αν η νηστεία γίνει σωστά γίνονται θαύματα και στο σώμα!!!

Διαιτολόγος Διατροφολόγος(BSc)

Χριστακοπουλου Μαρία

Υπεύθυνη εξέτασης αποκλειστικά για το νομό Ηλείας,DNA

28ης Οκτωβρίου 16 έναντι Bsb

Τηλ Γραφείου:26210 27272

Ανοιχτά καθημερινά κατόπιν Ραντεβού

Share.

About Author