Οι καταναλωτές επιστρέφουν στα κατεψυγμένα

0

Επιστροφή των καταναλωτών στα κατεψυγμένα τρόφιμα καταγράφει η έρευνα της The NPD Group, Future of Dinner Study.

Η έρευνα σημειώνει την αλλαγή της στάσης των καταναλωτών που «έβγαλαν τα κατεψυγμένα από τις σκιές», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στα πορίσματα, καθώς θεωρούσαν τα φρέσκα τρόφιμα και γεύματα (που φτιάχνονται εντός των σουπερμάρκετ) ως πιο υγιεινές επιλογές.

Ενδεικτικά, το 2018, στην αγορά των ΗΠΑ, οι πωλήσεις των κατεψυγμένων γευμάτων αυξήθηκαν 2%, ενώ 9,8 δισεκατομμύρια γεύματα που κατανάλωσαν οι Αμερικανοί στο σπίτι ήταν κατεψυγμένα.

Τα αίτια που στρέφουν τους καταναλωτές προς τα κατεψυγμένα

Οι δημογραφικές αλλαγές, οι πιεστικοί χρόνοι στην καθημερινότητα των millennials (η πιο πολυπληθής ομάδα καταναλωτών παγκοσμίως), η είσοδος των γυναικών στην εργασία και στον αναπτυσσόμενο κόσμο, καταγράφονται ως ορισμένοι εκ των παραγόντων που επηρεάζουν αυτή τη στροφή προς τα κατεψυγμένα.

Σημειώνεται, επιπλέον, η συμβολή της βιομηχανίας τροφίμων καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα και γεύσεις σε κατεψυγμένα τρόφιμα και γεύματα.

Αγορά κατεψυγμένων

• Κατεψυγμένα λαχανικά και προϊόντα κοτόπουλου οι πρώτες επιλογές των καταναλωτών

• 80% των γευμάτων καταναλώνονται στο σπίτι
• Το βραδινό το γεύμα με την υψηλότερη κατανάλωση κατεψυγμένων τροφίμων/γευμάτων

  • Το πρωινό το δεύτερο γεύμα με τη μεγαλύτερη διείσδυση κατεψυγμένων
  • Πρώτη στην κατανάλωση η ηλικιακή ομάδα 53-61, το 25% των γευμάτων τους είναι κατεψυγμένα
  • Εκτιμώμενη αύξηση αγοράς στην 5ετία +8%

Share.

About Author