Ποιές παθήσεις προλαμβάνει η άθληση σύμφωνα με νέες έρευνες

0

Ξέρουμε ότι η άσκηση έχει πολλά ωφέλη για την υγεία μας. Ανεβάζουμε την ποιότητα ζωής μας, χάνουμε βάρος και βελτιώνουμε την πνευματική μας υγεία!

Κάποιες φορές όμως ξεπερνάμε τα όρια με στόχο να πετύχουμε υψηλότερους στόχους, πράγμα που οδηγεί σε κόπωση που δεν μπορούμε να διαχειριστούμε λόγω της δύσκολης καθημερινότητας (μας λέει ο Dr. Edward Phillips). 

Ας δούμε εναλλακτικά τι μπορούμε να κάνουμε και τα οφέλη στον οργανισμό:

spl549072_002-thumb-large

Ασκηση με διαστήματα – 10 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα χαμηλώνεις τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2.

Μέτρια άσκηση – 150 λεπτά την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο του καρκίνου.

Περπάτημα – 35 λεπτά 5 φορές την εβδομάδα μπορούν να σε βοηθήσουν να καταπατήσεις τα συμπτώματα της κατάθληψης

traumatismoi-sto-treximo

Μέτρια αερόβια άσκηση – 120 λεπτά την εβδομάδα μπορούν να βελτιώσουν την μνήμη

Ασκηση – Μόλις 90 λεπτά την εβδομάδα ή κάποιου είδους άσκηση μπορούν να χαμηλώσουν τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης στο αίμα

 Content by AD prestige

Share.

About Author