Συμβουλές για να είμαστε σε φόρμα ξανα μετα τις γιορτες

0

Οι όμορφες ημέρες των γιορτών πέρασαν!  

Συναισθήματα  χαράς , διασκέδασης και ανεμελιάς,  αλλά με την διατροφή μας τι γίνεται;  Αυτές οι ημέρες τα τραπέζια ηταν άφθονα, από  γλυκίσματα,  γευστικά εδέσματα σε κάθε επίσκεψη, οικογενειακές  συναντήσεις και στιγμές χαλάρωσης με αγαπημένα άτομα. 

Για να δούμε όμως μερικά μικρά tips που θα μας βοηθήσουν να μπουμε ξανα στα ρούχα μας.

  • Δεν θα ξεχάσουμε Ποτέ τα 5  Γεύματα

! Τρώμε κανονικά το πρωινό μας , τα 2 σνακ  + 2 γευματα, Δεν παραλείπουμε  επειδη  φαγαμε αρκετα τις γιορτες .

Κουνήσου!

 Το Γυμναστήριο ξανά στο πρόγραμμα. Η κίνηση είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για  τον μεταβολισμό μας!

  • Ζυγίσου  μετα  τις γιορτές, έτσι ώστε να ξέρεις τι άλλαξε στη ζυγαριά

Πάντα  το πρωί ζυγιζόμαστε! Χωρίς  ρούχα.

  • Μυστικό!!! πολύ νερό. 

Να πίνεις πολλά υγρά μέσα στη ημέρα όπως νερό , τσάι  πράσινο  φασκόμηλο, χαμομήλι . Θα  μας  βοηθήσουν πολύ στη διούρηση και φυσικά  στην κατακράτηση από τα  γλυκά!

  • Φυσιολογικές  μερίδες. 

ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΑ  , έλεγαν! Ναι όλα  ωραία στο γιορτινό τραπέζι αλλά μπορούμε να μειώσουμε κατά πολύ την μερίδα μας

ΔιαιτολόγοςΔιατροφολόγος . (BSc)

Χριστακοπουλου Μαρία 

Αποκλειστικά Υπεύθυνη  για Το Νόμο Ηλείας , στην Γονιδιακή εξέταση  DNA .

Μέλος στο Σύλλογο ΔιαιτολόγωνΔιατροφολόγων Ελλάδος (ΕΔΔΕ)

Αριθμ. Μελους 03-033

28ης οκτωβρίου  16 , Πυργος

Τηλ. Γραφείου: 26210- 27272

Share.

About Author