Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά πέρα από το γιαούρτι

0

Τα προβιοτικά είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά, αλλά τις περισσότερες φορές αμελούμε την πρόσληψή τους. Ακόμα χειρότερα δεν έχουμε ιδέα από πού να τα λάβουμε. Σε γενικές γραμμές γνωρίζουμε ότι το γιαούρτι μπορεί να μας προσφέρει τα απαραίτητα προβιοτικά αλλά μέχρι εκεί.

Τα προβιοτικά ευθύνονται για την καλή λειτουργία του εντέρου καθώς εμπλουτίζουν τη φυσική χλωρίδα του με διάφορα βακτήρια που βοηθούν στην καταπολέμηση βλαβερών βακτηρίων και ουσίων καθώς επίσης και στη σωστή πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών στοιχείων από τις τροφές.

Ας δούμε, τώρα, από ποιες τροφές μπορεί κάποιος σε καθημερινή βάση να λαμβάνει τα απαραίτητα για τον οργανισμό του προβιοτικά.

Τα καρύδια περιέχουν φυτικές ίνες και βοηθούν στην ανάπτυξη καλών βακτηρίων στο έντερο -όπως το βακτήριο λακτοβάκιλλος-

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει πολυφαινόλες που βοηθούν στην ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερο

Τα κρεμμύδια περιέχουν ινουλίνη που και αυτή με τη σειρά της βοηθά στην ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στον οργανισμό

Η βρώμη περιέχει άμυλο που δεν διασπάται στο στομάχι και λειτουργεί σαν προστατευτικό του εντέρου

Οι κόκκινες φακές περιέχουν και αυτές άμυλο που δεν διασπάται καθώς και πολλές φυτικές ίνες. Αυτά τα δύο στοιχεία τις κάνουν ιδανικές για την απομάκρυνση της χοληστερόλης από τον οργανισμό

Τα μήλα περιέχουν το προβιοτικό πεκτίνη που τα κάνει ιδανικά για την υγεία και προστασία ολόκληρου του εντέρου

Share.

About Author