5 λόγοι για να εντάξω τις γλυκοπατάτες στην διατροφή μου

0

Δύο ήταν οι τροφές που λατρέψαμε το 2018: To αβοκάντο και η γλυκοπατάτα.! Για το πρώτο μιλήσαμε σε προηγούμενο άρθρο, τώρα είναι η ώρα για την ταπεινή, αλλά πολύ ωφέλιμη, γλυκοπατάτα. Πάμε να δούμε 5 σημαντικούς λόγους, όπως μας συμβουλεύει η συνεργάτης μας Μαρία Χριστακοπούλου.

1) Πρόκειται για μια άριστη πηγή υδατανθράκων και είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α. Αυτή είναι και η βασική διαφορά σε σχέση με τις κλασικές. Το ίδιο συμβαίνει και με την Β καροτίνη, ένα βασικό πλεονέκτημα για δυνατό ανοσοποιητικό.

2) Κάνουν καλό στο δέρμα. Πιο συγκεκριμένα προσδίδουν λάμψη σ αυτό και είναι σύμμαχος στην καταπολέμηση της ακμής. Επίσης προστατεύουν το δέρμα από την ακτινοβολία UV.

3) Είναι πλούσιες σε άπεπτες φυτικές ίνες. Το γεγονός αυτό βοηθά την λειτουργία του πεπτικού συστήματος και ενισχύει τον σωστό μεταβολισμό.

4) Προσφέρουν Κάλιο στον οργανισμό. Περιέχουν 950 milligrams σε κάθε μερίδα, περισσότερη και απο τη δημοφιλέστερη μπανάνα.

5) Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη σε σχέση με τις κλασικές πατάτες, γεγονός που τις καθιστά ιδανικό γεύμα για μετά την προπόνηση.

Χριστακοπούλου-Μαρία

Αποκλειστική Υπεύθυνη  Γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον Νομό Ηλείας.

Share.

About Author