5 πλούσιες πηγές πρωτεϊνών, ιδανικές για τη νηστεία της Σαρακοστής

0

Γράφει η Διατροφολόγος –Διαιτολόγος Χριστακοπουλου Μαρία, αποκλειστική υπεύθυνη γονιδιακής  εξέτασης  DNA στον νομό Ηλείας.

Η Σαρακοστή είναι μια περίοδος εγκράτειας και αρμονίας και η διατροφή έχει τον δικό της ρόλο σ αυτήν. Η απουσία του κρέατος δεν θα πρέπει να προβληματίζει τον πιστό, διότι υπάρχουν πολλές πλούσιες πηγές πρωτεϊνών.

Το σημαντικό είναι να ξέρουμε που να τις αναζητήσουμε, ενώ μπορούμε πολύ εύκολα να υπολογίσουμε και την ακριβή ποσότητα πρωτεΐνης που προσλαμβάνουμε. Σας παρουσιάζουμε 5 πολύ σημαντικές απ αυτές, αναγράφοντας και τα γραμμάρια στην κάθε περίπτωση.

Στο internet υπάρχουν πολλές προτάσεις και συνταγές για να διαφοροποιούμε το πρόγραμμα μας και να έχουμε ποικιλία. Ως γνωστόν τρώγοντας κάθε μέρα το ίδιο γεύμα, μπλοκάρουμε τον μεταβολισμό μας.

Κλείστε το ραντεβού σας για ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα: 26210 27272 και 69888 910 45

Φυστικοβούτυρο: 14 γρ. πρωτεΐνη ανά φλιτζάνι

Βρώμη: 20 γρ ανά φλυτζάνι

Σπανάκι: 6 γρ. πρωτεϊνών ανά φλιτζάνι

Καλαμπόκι: 5 γρ. πρωτεϊνών ανά φλιτζάνι

Αβοκάντο: 4 γρ. πρωτεϊνών ανά αβοκάντο

Share.

About Author