5 πράγματα που ρίχνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης

0

Η τεστοστερόνη είναι μια πολύ σημαντική ορμόνη για τον άνδρα και δυστυχώς επηρεάζεται αρνητικά μετά τα 30, γι αυτό καλό είναι να γνωρίζουμε μερικά πράγματα. Στο σημερινό μας αφιέρωμα στην ενότητα Health & Fitness, 5 παράγοντες που ρίχνουν τα επίπεδα της.

Το αλκοόλ

Άσπρος πάτος, τεστοστερόνη μηδέν! Σύμφωνα με το Journal of Physiology and Pharmacology, το αλκοόλ οχι μόνο ρίχνει την τεστοστερόνη, αλλά καταστρέφει τα μόρια της.

Alcohol

Η τσίχλες

Δημοσίευση στο Journal of Food and Chemical Toxicology, γνωστοποίησε οτι ο δυόσμος και άλλα παράγωγα της μινθόλης που βρίσκονται στις τσίχλες επηρεάζουν αρνητικά την εν λόγω ορμόνη.

Η Coca Cola

Απ οτι αναφέρουν οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, 75 γραμμάρια coca cola την ημέρα είναι αρκετά για να κάνουν την ζημιά… Νεράκι λοιπόν!

Η έλλειψη ύπνου

Ως γνωστόν η έλλειψη ύπνου ανεβάζει την ορμόνη του στρές, την κορτιζόλη. Το πανεπιστήμιο του Chicago υποστηρίζει οτι άνδρες με κατά μέσο όρο 5 ώρες ύπνο την ημέρα, είδαν 15 % πτώση στην τεστοστερόνη τους.

Lack Of Sleep

Τα long run

Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Columbia, οι δρομείς μεγάλων αποστάσεων που έτρεχαν περισσότερα απο 40 μίλια την εβδομάδα είχαν σημαντικά χαμηλότερες τιμές τεστοστερόνης σε σχέση με αυτούς που έτρεχαν σαφώς μικρότερες.

Running

Τα κρουασάν

Όσο νόστιμα κι αν είναι, πρέπει να πούμε οχι. Η μαργαρίνη που περιέχουν, ρίχνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης σύμφωνα με το Βρετανικό ινστιτούτο διατροφής.

Cover Photo by Taco Fleur

Share.

About Author