5 χαμηλά σε θερμίδες και ενεργειακά βραδινά γεύματα ιδανικά για δρομείς

0

Αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό σε υψηλό επίπεδο, όπως για παράδειγμα με το τρέξιμο, χρειάζονται να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους έπειτα από κάθε εξαντλητική προπόνηση για να ξεκινήσουν την επόμενη μέρα γεμάτοι ενέργεια και αισιοδοξία.

Έχετε αναλογιστεί τα συναισθήματα ενός αθλητή που διανύει μεγάλες αποστάσεις καθημερινά; Γι αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ο συνδυασμός προπόνησης και καλού φαγητού, που σε κάνει να νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις προπόνηση για πάντα!

Όταν δεν τρώς σωστά, το σώμα σου, ο οργανισμός σου δεν μπορεί να αποκαταστήσει τις χαμένες δυνάμεις. Με βάση τα παραπάνω, παραθέτουμε κάποιες προτάσεις για το τι μπορείς να τρως στο βραδινό σου !

Γεύματα που σε τροφοδοτούν: Ένα γεύμα που είναι full σε ενέργεια και συνθετικούς υδατάνθρακες. Θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα μετά απο μια εξαντλητική μέρα γεμάτη τρέξιμο και η ενέργεια σου θα κρατήσει μέχρι την επόμενη μέρα.

Μπολ με δημητριακά: Αυτό το απογευματινό περιέχει δημητριακά ολικής άλεσης αλλά και λαχανικά χαμηλα σε φυτικές ίνες που περιγράφουν το αγαπημένο σου γεύμα!
Ένα γεύμα με τόνο, γεμάτο σε φυτικές ίνες, δημητριακά ολικής άλεσης, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες που θα σου δώσουν ενέργεια με διάρκεια!
Πικάντικο ψάρι με λαχανικά και δημητριακά: Το ψάρι είναι η καλύτερη πηγή λιπαρών φυτικής προέλευσης. Είναι από τα φαγητά με ελάχιστες θερμίδες που κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό !
Χριστακοπούλου-Μαρία
Share.

About Author